Dźwigi układkowe – charakterystyka techniczna

Charakterystyka techniczna: suwnica napędowa — długość w mm 2800 — szerokość w mm 3740 — wysokość w mm 3715 — masa własna w kg 5000; podnośnik hydrauliczny udźwig w kN (kG) 50 (5000); wysokość podnoszenia dla suwnic nośnych w m 1,27 do 1,95; wysokość podnoszenia dla suwnicy napędowej w m 1,37 do 2,04 skok siłownika hydraulicznego w mm 670; długość w mm1950; szerokość w mm1700; wysokość w mm1370 masa własna w kg 720; zespół napędowy — typ silnika wysokoprężnego S324E10 moc znamionowa silnika w kW (KM) 56 (75); prędkość obrotowa silnika w obr/s (obr/min) 25 (1500); w prądnicy FIMAG (NRD) DCB6; moc prądnicy w kVA 63 25 (1500) napięcie w V 400; dopuszczalne obciążenie w A 93; długość mm 2390; szerokość w mm 695; wysokość w mm 1355; masa własna w kg 1600 do 300; obsługa: maszynista.

Do przęsłowej wymiany torów na PKP są również stosowane dźwigi układkowe typu UK-25/9 systemu Płatowa. Dźwigi te, importowane z ZSRR, w zasadzie są przeznaczone do wymiany przęseł torowych o maksymalnej długości 25 m i masie własnej do 9000 kg. Mogą być również wykorzystane do robót przeładunkowych w bazach montażowo-demontażowych, do załadunku lub wyładunku przęseł z platform, a nawet do wymiany toru bezstykowego — po zastosowaniu specjalnego oprzyrządowania. Dźwigi układkowe UK-25/9 są przystosowane do pracy W składzie platform pociągu układkowego lub zrywkowego i współpracują z platformami motorowymi MPD, które przeciągają pakiety przęseł w zasięg działania dźwigu układkowego, a ponadto mogą być wykorzystane jako pojazdy trakcyjne przy manewrowaniu składem pociągu, W pociągu układkowym dźwig znajduje się na czole, a w pociągu zrywkowym — na końcu składu platform. [podobne: rezonator helmholtza, krotoski cichy poznan, dealer bmw warszawa ]

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

Comments are closed.