PRZYKLADY PROJEKTOWANIA PRZEKROJÓW POPRZECZNYCH

PRZYKŁADY PROJEKTOWANIA PRZEKROJÓW POPRZECZNYCH. W normalnych warunkach terenowych, przy projektowaniu przekrojów poprzecznych dróg magistralnych, przeznaczonych do szybkiego ruchu dalekobieżnego, należy polepszyć warunki bezpieczeństwa ruchu, tzn. usunąć z przekroju poprzecznego wszelkiego rodzaju urządzenia, przeszkadzające ruchowi, np. słupy telekomunikacyjne, składy materiałów drogowych, drzewa itp. Tylko znaki drogowe mogą pozostać w koronie drogi, przy czym staramy się ustawiać je na samej krawędzi drogi, a w miarę możności (przy stosowaniu łagodnego pochylenia skarp rowów) również...

Zespół HYDRA-MATIC Single Coupling

Zakresy pracy zespołu: N (wyłączenie napędu), Dr (wszystkie biegi do jazdy w przód), LO (pierwszy i drugi bieg do jazdy w przód) oraz R (bieg tylny). W unowocześnionych modelach zakres Dr jest zwykle podzie lony na dwa zakresy, przy czym jeden z nich odpowiada zakresowi Dr, a drugi różni sie od niego tylko tym, że układ sterujący nie włącza w ogóle biegu bezpośredniego (czwartego). Zespół HYDRA-MATIC Single Coupling składa się z następujących podzespołów: sprzęgło hydrokinetyczne, dwie dwustopniowe przekładnie planetarne do jazdy w przód oraz jedna pomocnicza przekładnia planetarna biegu...

Zużycie paliwa

Sprawność — współczynnik określający wykorzystanie mocy w silniku. Rozróżnia się następujące sprawności: - mechaniczna stosunek mocy użytecznej Ne [KM] do mocy indykowanej Ni [KM] (obliczonej z pola wykresu indykatorowego), czyli = Ne/Ni; sprawność mechaniczna charakteryzuje straty tarcia w silniku i straty mocy na napęd mechanizmów pomocniczych (jak pompy paliwa, oleju itp.), — indykowana — stosunek mocy indykowanej do mocy odpowiadającej energii zawartej w doprowadzanym paliwie Nw [KM] (równoważnika ilości ciepła wywiązującego się wskutek spalania paliwa); Ni/Nw, — teoretyczna ...

Drastyczne opóźnienie - Zika i luka wdrożeniowa cd

Olej pod ciśnieniem dopływa do zaworu przełączającego przekładnie (układ sterujący ma trzy różne zawory przełączające). Zależnie od położenia suwaka zawór przełączający umożliwia lub odcina zasilanie olejem pod ciśnieniem siłownika hamulca taśmowego lub rozpieracza sprzęgła wielotarczowego (może być otwarty lub zamknięty). Położenie suwaka zaworu przełączającego zależy od wypadkowego oddziaływania naporu oleju przepuszczanego przez regulator odśrodkowy z jednej strony oraz nacisku sprężyny i naporu oleju przepuszczanego przez regulator obciążeniowy z drugiej. Układ sterowan...

Najnowsze zdjęcia w galerii tanie-fordy:

187#auto centrum poznań , #mm cars katowice , #mibo olsztyn , #salon toyoty warszawa , #vb leasing poleasingowe , #land rover warszawa , #salon samochodów używanych poznań , #silnik wielopaliwowy , #pgd kraków , #leaseplan aukcje ,