Bieg zwolniony

Przekładnia hydrokinetyczna pracuje według zasady TRI LOK i uczestniczy w przenoszeniu napędu tylko w okresie korzystania z biegu zwolnionego lub biegu pośredniego. Przełączenie zespołu na bieg bezpośredni polega na włączeniu sprzęgła ryglującego, które wiąże wał korbowy wprost z wałem zdawczym, wskutek czego przekładnia hydrokinetyczna przestaje przekazywać napęd (ulega zaryglowaniu). Bieg zwolniony włącza sie przez włączenie środkowego i tylnego hamulca taśmowego, przy czym sprzęgło ryglujące, sprzęgło wielotarczowe oraz przedni hamulec taśmowy ...

Sprzęgło hydrokinetyczne

Sprzęgło hydrokinetyczne zespołu HYDRA-MATIC Three Speed ma pomocniczą kierownicę, dzięki której pracuje w zasadzie jako przekładnia hydrokinetyczna o wąskim zakresie przełożeń (1 .0 . . 1,3). Bieg zwolniony włącza się wskutek napełnienia olejem sprzęgła hydrokinetycznego i włączenia hamulca taśmowego, przy czym sprzęgło wielotarczowe i hamulec stożkowy są wyłączone. Ponieważ hamulec taśmowy utrzymuje w bezruchu koło pierścieniowe tylnej przekładni planetarnej, pracuje ona z przełożeniem zwalniającym (3,03). W takiej sytuacji kierownica sprzęg...

Widmo akustyczne wydechu silnika dwusuwowego

Widmo akustyczne wydechu silnika dwusuwowego różni sie zasadniczo od widma silnika czterosuwowego. Hałaśliwość wydechu silnika dwusuwowego cechuje duże natężenie dźwięków wysokiej stosunkowo częstotliwości. Jest to następstwo względnie krótkich okresów otwarcia szczelin wydechowych, a więc gwałtownego narastania ciśnienia w rurze wydechowej podczas przepływu spalin. Ponieważ ucho ludzkie odczuwa wysokie dźwięki jako głośniejsze, a także bardziej uciążliwe niż dźwięki o niższej częstotliwości — hałaśliwość wydechu silnika dwusuwowego jest b...

Uprawa Bacillus choroby Whipplea ad 7

W okresie wiosennym głębokie rowy przez dłuższy okres czasu przechowują śnieg, który opóźnia odmarzanie gruntu poboczy. Wskutek tego na poboczach i na skarpach (wewnętrznych) rowów powstaje kora lodowa, praktycznie niedająca się usunąć (ze względu na pracochłonność tego rodzaju roboty). Dlatego też na poboczach na takich odcinkach często obserwujemy na głębokości 1,0 -7- 1,4 m grunt zamarznięty o 10 do 15 dni dłużej niż pod ulepszoną nawierzchnią drogową. A więc w tym okresie, najbardziej niebezpiecznym dla stateczności nawierzchni drogowej, gł...

Najnowsze zdjęcia w galerii tanie-fordy:

187#auto centrum poznań , #mm cars katowice , #mibo olsztyn , #salon toyoty warszawa , #vb leasing poleasingowe , #land rover warszawa , #salon samochodów używanych poznań , #silnik wielopaliwowy , #pgd kraków , #leaseplan aukcje ,