Przepływ spalin przez rurę wydechową

Przepływ spalin przez rurę wydechową powoduje powstawanie fal glosowych o nieregularnym kształcie, które powtarzają się z częstotliwością równą częstotliwości zapłonów podczas pracy silnika, tzn. — 120 [l/sek] silniki czterosuwowe, 10 60 [l/sek] — silniki dwusuwowe, gdzie: i — liczba cylindrów oraz n — prędkość obrotowa wału korbowego [obr/minl. Jak wynika z powyższego, w odgłosach towarzyszących pracy silnika występuje dźwięk podstawowy (składnik podstawowy) częstotliwości równej częstotliwości zapłonów oraz szereg dźwięków harmonicznych przepływu powietrza pr...

Rodzaje silników

Ze względu na liczbę suwów tłoka przypadających na jeden przebieg pracy w cylindrze, rozróżnia się silniki: — dwusuwowe — podczas przebiegu pracy tłok wykonuje dwa suwy, a wał korbowy jeden pełny obrot; co drugi suw tłoka jest suwem pracy, — czterosuwowe — podczas przebiegu pracy tłok wykonuje cztery suwy, a wał korbowy dwa pełne obroty czwarty suw tłoka jest suwem pracy. Z uwagi na rozmieszczenie i układ cylindrów rozróżnia się: układ rzędowy — osie wszystkich cylindrów leża w jednej płaszczyźnie, wał korbowy znajduje się z jednej strony cylindrów, a g...

Praktyka eksploatacji dróg samochodowych pokazala, ze normalne rowy o stosowanych powszechnie wymiarach zwykle sa wypelnione woda

Praktyka eksploatacji dróg samochodowych pokazała, że normalne rowy o stosowanych powszechnie wymiarach zwykle są wypełnione wodą w 1-7. Eksploatacja dróg z rowami opływowymi jest o tyle jeszcze ułatwiona, że rowy takie nie zamulają się, szybko zarastają trawą i nie wymagają okresowych pogłębień, wykonywanych przy normalnych rowach zwykle co 3 - 4 lata. Rowy trapezowe głębokie, stosowane do niedawna powszechnie, mają poważne wady. Rowy takie nie osuszają podłoża gruntowego (z wyjątkiem tylko odcinków położonych na gruncie bagnistym), zwłaszcza jeżeli są wykonane w gruntach ...

Detektyw w Sutannie

Odporność pierścieni tłokowych na zużycie zależy w znacznym stopniu od struktury oraz twardości materiału pierścieni i ścianki cylindra. Twardość pierścieni wynosi zwykle 180. . .220 HB. Chromowanie zewnętrznej powierzehni pierścienia zwiększa jego twardość, zwłaszcza w razie znacznych obciążeń cieplnych, lecz jednocześnie utrudnia dotarcie się pierścienia do gładzi cylindra i zwiększa jego zużycie, Pierścienie chromowane dogładza się wstępnie, tak aby po włożeniu do cylindra właściwie przylegały już do gładzi. Grubość powłoki chromu wynosi zwykle 0,10. ....

Najnowsze zdjęcia w galerii tanie-fordy:

187#mm cars katowice , #mibo olsztyn , #salon toyoty warszawa , #vb leasing poleasingowe , #land rover warszawa , #salon samochodów używanych poznań , #silnik wielopaliwowy , #pgd kraków , #leaseplan aukcje , #mibo otomoto ,