Zespół zmechanizowanych suwnic bramowych typu SBT-5A lub SBT-5B

Zespół zmechanizowanych suwnic bramowych typu SBT-5A lub SBT-5B umożliwia mechanizację najbardziej pracochłonnych czynności związanych z wymianą toru. Zespół taki składa się z suwnicy napędowej, czterech suwnic nośnych i podnośnika hydraulicznego. W położeniu transportowym suwnice są połączone krótkimi łącznikami i przygotowane do jazdy po normalnotorowych liniach z prędkością najwyżej 25 km/h na prostej. Na miejsce robót zespół jest holowany przez lokomotywę lub wózek motorowy. W położeniu roboczym suwnice są ze sobą sztywno połączone łącznikami i przewodami elektrycznymi oraz us...

W co wyposażony jest samochód?

Często przeglądając ofert dotyczące sprzedaży samochodu natrafiamy na różne skróty. Co tak naprawdę one oznaczają i jak je właściwie rozszyfrować i co najważniejsze dowiedzieć się czy są najlepszym dla nas wyposażeniem samochodu w sam raz dla nas? Wśród najczęściej pojawiających się skrótów występuje ABS. Jest to nic innego jak układ mający na celu zapobieganie blokowaniu kół podczas hamowania. Jest powiązany z układem hamulcowym i zapewnia większe bezpieczeństwo nawet podczas mocnego i niespodziewanego hamowania. Z kolei BAS wspomaga system hamulcowy i jest powiązany z ABS-em.

W okresie wiosennym glebokie rowy przez dluzszy okres czasu przechowuja snieg, który opóznia odmarzanie gruntu poboczy

W okresie wiosennym głębokie rowy przez dłuższy okres czasu przechowują śnieg, który opóźnia odmarzanie gruntu poboczy. Wskutek tego na poboczach i na skarpach (wewnętrznych) rowów powstaje kora lodowa, praktycznie niedająca się usunąć (ze względu na pracochłonność tego rodzaju roboty). Dlatego też na poboczach na takich odcinkach często obserwujemy na głębokości 1,0 -7- 1,4 m grunt zamarznięty o 10 do 15 dni dłużej niż pod ulepszoną nawierzchnią drogową. A więc w tym okresie, najbardziej niebezpiecznym dla stateczności nawierzchni drogowej, głębokie rowy nie mogą osuszyć podłoża...

Przeformułowanie federalizmu - Ustawa o przystępnej cenie (i Broccoli) w Sądzie Najwyższym AD 3

Wysokie nasypy wymagają zbadania pewności gruntu pod podstawą nasypu. Skarpy nasypów wykonuje się według linii łamanej w celu otrzymania łagodnych skarp i dostatecznie szerokiej podstawy nasypu. Według przepisów ZSRR można stosować największą wysokość nasypów drogowych: dla gruntów pyłowych i gliniastych 6,0 m dla gruntów gliniastych i margli 7,0 m dla piasków i gruntów piaszczystych 8, 0 m dla gruntów żwirowych 12,0 m Nasypy o wysokości ponad 12,0 m należy projektować na podstawie specjalnych obliczeń opartych na badaniach gruntu, warunków geologicznych i wodnych. Bada się również stat...

Najnowsze zdjęcia w galerii tanie-fordy:

187#mibo olsztyn , #salon toyoty warszawa , #vb leasing poleasingowe , #land rover warszawa , #salon samochodów używanych poznań , #silnik wielopaliwowy , #pgd kraków , #leaseplan aukcje , #mibo otomoto , #euro auto stefaniak ,