System TWIN ULTRAMATIC

System TWIN ULTRAMATłc (lub GEAR-START-ULTRA-MATIC) stanowi udoskonaloną wersję systemu ULTRAMATIC, wyróżniającą się zastosowaniem ulepszonej przekładni hydrokinetycznej o niezmienionym układzie, lecz rozszerzonym zakresie przełożeń 1 2,9 do 3,25, zależnie od wykonania. Ponadto zespół TWIN ULTRAMATIC zalicza sie już do automatycznych, ponieważ podczas korzystania z zakresu D nieco zmodyfikowany układ sterujący samoczynnie przełącza bieg zwolniony na bieg bezpośredni lub odwrotnie, zależnie od nacisku wywieranego na pedał przyspieszenia i szybkośc...

Położenie osi sworznia tłokowego

Niekiedy nad pierwszym pierścieniem uszczelniającym wytacza się rowek o szerokości 1 . , , 1,5 mm, który zabezpiecza pierścień przed zbyt silnym nagrzewaniem. Wskutek dopasowania z luzem i swej bezwładności pierścienie tłokowe wybijają z czasem rowki w główce tłoka. Najsilniej wybija swój rowek pierwszy pierścień uszczelniający, najluźniej spasowany i podlegający największym obciążeniom cieplnym oraz mechanicznym, pracujący w niekorzystnych warunkach smarowania. Dlatego też w niektórych silnikach, zwłaszcza wysokoprężnych, stosuje się tłoki...

Palność mieszanki

Samozapłon jest to samorzutny zapłon mieszanki w cylindrze silnika o zapłonie iskrowym, z reguły przed zaiskrzeniem świecy zapłonowej, spowodowany zetknięciem się mieszanki z przegrzaną częścią komory spalania, najczęściej z grzybkiem zaworu wydechowego, elektrodami niewłaściwie dobranej świecy zapłonowej, względnie żarzącym się nagarem (osadem węglowym) na ściankach komory spalania. Występowanie samozapłonów jest dla silnika szkodliwe, ponieważ mieszanka zapala się wówczas przedwcześnie, co powoduje przegrzewanie sie silnika, spadek jego m...

Gospodarstwo domowe.

Wielopaliwowy silnik tłokowy jest to silnik o zapłonie samoczynnym lub iskrowym, który pracuje zadowalająco na rozmaitych rodzajach paliwa Ciekłego, lekkiego lub ciężkiego, pochodzenia mineralnego, roślinnego lub syntetycznych. W razie zmiany rodzaju paliwa używanego do zasilania silnika wielopaliwowego na ogół zmienia jedynie wyprzedzenie wtryskiwania (zapłonu) oraz ustawienie maksymalnego dawkowania pompy wtryskowej. Wszystkie współczesne silniki wielopaliwowe są silnikami o zapłonie samoczynnym. Do silników wielopaliwowych dziś już nie stosowanych m...

Najnowsze zdjęcia w galerii tanie-fordy:

187#salon toyoty warszawa , #vb leasing poleasingowe , #land rover warszawa , #salon samochodów używanych poznań , #silnik wielopaliwowy , #pgd kraków , #leaseplan aukcje , #mibo otomoto , #euro auto stefaniak , #toyota okecie ,