Przy ruchu powrotnym zbierak wraca na miejsce nagromadzenia materialu

Przy ruchu powrotnym zbierak wraca na miejsce nagromadzenia materiału. Kształt najczęściej i rozpoczyna następny cykl pracy używanego zbieraka w celu zebrania materiału z większej powierzchni, krążek zwrotny, a nawet i wciągarka, muszą zmieniać położenie. Przy budowie dróg mogą być stosowane zgarniarki jednolinowe ze zbierakami w kształcie gracy. Wyjątkowo na dużych placach materiałowych mogą być stosowane zgarniarki dwulinowe. Do zalet zgarniarek jednolinowych w stosunku do dwulinowych można zaliczyć 1) znacznie mniejsze koszty inwestycyjne, 2) uproszczenie całego urządzenia, 3) zbędność krążka zwro...

Przy dalszym powiekszaniu sie obciazenia dla poszczególnych punktów gruntu podloza naprezenia styczne sa wieksze od wytrzymalosci gruntu na scinanie (krzywa 2)

Przy dalszym powiększaniu się obciążenia dla poszczególnych punktów gruntu podłoża naprężenia styczne są większe od wytrzymałości gruntu na ścinanie (krzywa 2). W miarę jak wzrasta ciśnienie, ilość miejsc, gdzie powstają odkształcenia plastyczne wzrasta, jak również wzrasta osiadanie nasypu, po czym zaczyna się proces wyciskania gruntu spod nasypu. Po bokach nasypu powstają wypukłości wyciśniętego gruntu (krzywa 3). Rodzaj odkształceń gruntu podłoża zależy od kolejności warstw gruntu, od grubości warstw podlegających odkształceniom i od ich zdolności ściskania się lub też rozpływania pod wp...

Kinematyka układu korbowego

Układ korbowy składa się ze złożenia tłokowego (tłok, pierścienie tłokowe i sworzeń tłokowy), korbowodu i wału korbowego. Zadaniem układu korbowego jest zamiana ruchu posuwisto-zwrotnego tłoka na ruch obrotowy wału korbowego. Układ korbowy samochodowego silnika spalinowego może być wykonany jako: symetryczny (prosty) — oś cylindra przecina oś wału korbowego; układ najczęściej stosowany, — asymetryczny — oś cylindra nie przecina osi wału korbowego; przesuniecie osi cylindra (zazwyczaj w kierunku zgodnym z kierunkiem obrotu wału korbowego) nie przekracza skoku tłoka i powoduje bardziej równomierne ro...

Wyrównoważenie silnika

Ze względu na nieuniknioną nierównomierność momentu obrotowego, tłokowy silnik suwowy nie może być całkowicie wyrównoważony. W praktyce wyrównoważenie silnika polega więc jedynie na ograniczeniu nierównomierności momentu obrotowego do zakresu dopuszczalnego. Wyrównoważenie silnika osiąga się przez: — dobranie liczby i układu cylindrów oraz rozmieszczenie wykorbień walu korbowego w sposób zapewniający wzajemne znoszenie się sił bezwładności, — zastosowanie przeciwciężarów równoważących siły bezwładności. Wymagane wyrównoważenie silnika uzyskuje się na drodze konstrukcyjnej przez: jednako...

Najnowsze zdjęcia w galerii tanie-fordy:

157#land rover warszawa , #salon samochodów używanych poznań , #silnik wielopaliwowy , #pgd kraków , #leaseplan aukcje , #mibo otomoto , #euro auto stefaniak , #toyota okecie , #carsed otomoto , #toyota okęcie ,