System SPIN-RESISTANT

Stożkowy mechanizm różnicowy o dwóch satelitach jest wyposażony w rozpieracz sprężynowy, który dociska koła koronowe poprzez ich czasze oporowe do stożkowych bieżni koła. Czasze oporowe Są podobnie jak koła koronowe osadzone na wielowypustach osi. Podczas prze- noszenia napędu przez mechanizm różnicowy satelity usiłując rozsunąć kola koronowe dodatkowo dociskają czasze oporowe do stożkowych bieżni kosza, dzięki czemu opory tarcia przeciwstawiające się poślizgowi czaszy oporowej względem kosza są proporcjonalne do momentu obrotowego, oddawanego przez przekładnie główną. Mechanizm r...

Przekroje oplywowe, o lagodnych skarpach nasypów i rowów zupelnie wylaczaja awarie na drogach, poniewaz w kazdym miejscu mozna zjechac z drogi

Przekroje opływowe, o łagodnych skarpach nasypów i rowów zupełnie wyłączają awarie na drogach, ponieważ w każdym miejscu można zjechać z drogi. Łagodne skarpy umożliwiają kierowcy widzenie całej skarpy, co pozwala na ruch z niezmniejszoną szybkością. Należy tu podkreślić znaczenie ekonomiczne, jakie mają przekroje opływowe na utrzymanie drogi. Przy stosowaniu zaokrągleń krawędzi korony i skarp wydatki na utrzymanie bieżące drogi zmniejszają się o 25- 30 %, a krawędzie takie w okresie eksploatowania drogi prawie nie są uszkadzane. Przekroje opływowe znacznie łatwiej dostosowuje s...

Zespoły o ryglowanych przekładniach hydrokinetycznych

W zakresie D hydrauliczny układ sterujacy przelacza samoczynnie wszystkie biegi w przód, w zakresie S (Super Range) — tylko bieg zwolniony na bieg pośredni i odwrotnie, a w razie ustawienia zakresu L zespół stale przekazuje napęd na biegu zwolnionym. Kolejność zakresów pracy zespolu: P-N-D-s-L-R. Podczas rozpędzania samochodu układ sterujący powoduje samoczynne przełączenia biegów w przód przy tym wyższych szybkościach jazdy im większe jest chwilowe obciążenie silnika (uchylenie przepustnicy w gaźniku). W zakresie S bieg pośredni jest włączany przy osiąganiu znacznie wyższych prędkoś...

Narzędzie skrawające

System TWIN ULTRAMATłc (lub GEAR-START-ULTRA-MATIC) stanowi udoskonaloną wersję systemu ULTRAMATIC, wyróżniającą się zastosowaniem ulepszonej przekładni hydrokinetycznej o niezmienionym układzie, lecz rozszerzonym zakresie przełożeń 1 2,9 do 3,25, zależnie od wykonania. Ponadto zespół TWIN ULTRAMATIC zalicza sie już do automatycznych, ponieważ podczas korzystania z zakresu D nieco zmodyfikowany układ sterujący samoczynnie przełącza bieg zwolniony na bieg bezpośredni lub odwrotnie, zależnie od nacisku wywieranego na pedał przyspieszenia i szybkości jazdy. Jeżeli dźwignia sterująca znajd...

Najnowsze zdjęcia w galerii tanie-fordy:

187#vb leasing poleasingowe , #land rover warszawa , #salon samochodów używanych poznań , #silnik wielopaliwowy , #pgd kraków , #leaseplan aukcje , #mibo otomoto , #euro auto stefaniak , #toyota okecie , #carsed otomoto ,