Tłoki nieprzecinane

Tłoki nieprzecinane stosowane są w umiarkowanie obciążonych cieplnie silnikach o zapłonie iskrowym (np. samochodów ciężarowych) oraz z reguły w silnikach wysokoprężnych, z uwagi na znaczne obciążenia mechaniczne, tłoki takie często mają różnego rodzaju wkładki. Silniki dwusuwowe o rozrządzie szczelinowym zaopatruje się w tłoki nieprzecinane i bez wkładek, wykonane ze stopów o małej rozszerzalności cieplnej. Aby zapewnić wymagane wyrównoważenie silnika, tłoki dobiera się pod względem ciężarowym z odchyłkami maksimum do ciężaru jednego tłoka. Sworznie tłokowe. Sworzeń za...

Wyladowarki

Wyładowarki. Pewnego rodzaju odmianą łopaty mechanicznej jest wyładowarka samojezdna na ciągniku kołowym krajowej produkcji Ursus. Łopata mechaniczna typu MlJt 4. Podstawowym elementem roboczym wyładowarki jest szufla (zbierak) osadzona na wysięgniku o konstrukcji z rur stalowych. W celu wyładowania materiałów wyładowarka podjeżdża do skrzyni środka transportowego z podniesioną do góry szuflą, którą następnie opuszcza, wskutek jazdy ciągnika do tyłu szufla zgarnia materiał ze skrzyni. Ciężar wyładowarki bez ciągnika wynosi 1,5 f, wysokość podnoszenia szufli 3,50 m, a...

Pulpit kontrolno-sterowniczy

Na pulpicie kontrolno-sterowniczym są zainstalowane przyciski sterownicze, lampki sygnalizacyjne, dwa gniazda wtykowe, przycisk sygnału dźwiękowego, wyłącznik oświetlenia kabiny i przełącznik reflektorów oświetlających tor. Na pomoście znajduje się nastawnik jazdy typu ND—408-16, zestaw oporów rozruchowych jazdy, sygnał dźwiękowy, lampa oświetleniowa pomostu, reflektory oświetlające tor i skrzynka z dwoma akumulatorami po 12 v. Przestawianie suwnicy napędowej i suwnic nośnych z położenia transportowego w położenie robocze lub odwrotnie odbywa się za pomocą podnośnika hydrauliczn...

Stężenie ołowiu we krwi i opóźnione dojrzewanie u dziewcząt czesc 4

Przebieg spalania. Paliwo wtryskiwane do komory spalania wysokoprężnego silnika o zapłonie samoczynnym ulega (z wyjątkiem niektórych silników wielopaliwowych) rozpyleniu na bardzo drobne kropelki, częściowo paruje i miesza sie ze sprężonym powietrzem, którego temperatura wynosi 600. .700 oc i znacznie przekracza temperaturę zapłonu paliwa. Tworzą się w ten sposób liczne ośrodki zapłonu, od których zapala sie mieszanka powstała z odparowujacego w dalszym Ciągu paliwa. W komorze spalania silnika wysokoprężnego brak jednolitego frontu płomienia i trudno mówić tu o szybkości spalania, a ...

Najnowsze zdjęcia w galerii tanie-fordy:

187#salon samochodów używanych poznań , #silnik wielopaliwowy , #pgd kraków , #leaseplan aukcje , #mibo otomoto , #euro auto stefaniak , #toyota okecie , #carsed otomoto , #toyota okęcie , #volkswagen modele ,