System TWIN ULTRAMATIC

System TWIN ULTRAMATłc (lub GEAR-START-ULTRA-MATIC) stanowi udoskonaloną wersję systemu ULTRAMATIC, wyróżniającą się zastosowaniem ulepszonej przekładni hydrokinetycznej o niezmienionym układzie, lecz rozszerzonym zakresie przełożeń 1 2,9 do 3,25, zależnie od wykonania. Ponadto zespół TWIN ULTRAMATIC zalicza sie już do automatycznych, ponieważ podczas korzystania z zakresu D niec...

Spalanie mieszanki i produkty spalania

Moc silnika zależy od wartości opałowej mieszanki, a nie od wartości opałowej paliwa. Natomiast wartość opalowa paliwa decyduje o zużyciu go przez silniki: ge 632/Wp • [kG/KMgodz], gdzie: ge jednostkowe zużycie paliwa przez silnik [G/KMgodz] oraz — sprawność ogólna (efektywna) silnika. Własności mieszanki palnej. Mieszanka wypełniająca cylinder silnika o zapłonie iskrowym lub...

Tłoki nieprzecinane

Tłoki nieprzecinane stosowane są w umiarkowanie obciążonych cieplnie silnikach o zapłonie iskrowym (np. samochodów ciężarowych) oraz z reguły w silnikach wysokoprężnych, z uwagi na znaczne obciążenia mechaniczne, tłoki takie często mają różnego rodzaju wkładki. Silniki dwusuwowe o rozrządzie szczelinowym zaopatruje się w tłoki nieprzecinane i bez wkładek, wykonane ze stopów...

Czas wulkanizacji

Zespół HYDRA-MATIC Two Coupling (HYDRA-MATIC 1956) jest udoskonaloną odmiana zespołu HYDRA-MATIC Single Coupling, przy czym istotne ulepszenia polegają na wybitnym uproszczeniu hydraulicznego układu sterującego oraz poważnym zmniejszeniu ciężaru własnego zespołu. Spotykane w praktyce rozmaite wersje zespołów Systemu HYDRA-MATIC Two Coupling różnią się drugorzędnymi szczegółami...

Najnowsze zdjęcia w galerii tanie-fordy:

187#salon samochodów używanych poznań , #silnik wielopaliwowy , #pgd kraków , #leaseplan aukcje , #mibo otomoto , #euro auto stefaniak , #toyota okecie , #carsed otomoto , #toyota okęcie , #volkswagen modele ,