System SPIN-RESISTANT

Stożkowy mechanizm różnicowy o dwóch satelitach jest wyposażony w rozpieracz sprężynowy, który dociska koła koronowe poprzez ich czasze oporowe do stożkowych bieżni koła. Czasze oporowe Są podobnie jak koła koronowe osadzone na wielowypustach osi. Podczas prze- noszenia napędu przez mechanizm różnicowy satelity usiłując rozsunąć kola koronowe dodatkowo dociskają czasze oporowe do stożkowych bieżni kosza, dzięki czemu opory tarcia przeciwstawiające się poślizgowi czaszy oporowej względem kosza są proporcjonalne do momentu obrotowego, oddawanego przez przekładnie ...

Samochody od A do Z

Charakterystycznymi wielkościami zarysu cylindra są: maksymalny kąt przyporu (p max), stopień sprężania teoretyczny i praktyczny (et i er), powierzchnia skokowa (Fs). Kątem przyporu pomiędzy zarysem uszczelnienia promieniowego i gładzią cylindra jest kąt pomiędzy normalną do bieżni cylindra w punkcie styczności uszczelnienia i osią symetrii tłoka. Wartość kąta max nie przekracza 300 ze względu na warunki pracy uszczelnienia, Stopień sprężania, teoretyczny, jest to stosunek największej powierzchni przekroju pomiędzy zarysem tłoka i cylindra (pomiędzy dwoma wierzch...

Zwiększanie grubości warstwy pochłaniającej

Wskutek zwiększania grubości warstwy pochlaniającej maleje predkość dźwięku w pobliżu płaszcza i fale głosowe uginają sie w kierunku warstwy tłumiącej. Optymalna grubość warstwy tłumiącej wynosi : d = 100/ IG, gdzie: r opór akustyczny. Skuteczność tłumienia można określić w przybliżeniu z zależności: D = 1,5 • a • U • I/F [dBl, gdzie: a — stopień pochłaniania materiału, U — powierzchnia rury oraz — długość rury [m]. Podana zależność obowiązuje w razie bezruchu gazów wypełniających tłumik. Podczas prze gazów, w miare wzrostu ich prędkości...

Magazyn architektoniczny : ÖBB Corporate Headquarters Groundbreaking / Zechner & Zechner

Analiza dynamiczna układu korbowego objaśnia oddziaływanie występujących w nim sił i pozwala na obliczanie wytrzymałości części silnika, obciążenia łożysk, określanie charakteru drgań skrętnych itp. Przedmiotem analizy dynamicznej są zwykle tylko zmienne co do wartości i kierunku siły gazowe oraz siły bezwładności, a inne rodzaje sił (np. tarcia) pomija się bez popełniania istotnych błędów. Rozkład sil w układzie korbowym. Pomijając rodzaje sił występujących w układzie korbowym można przyjąć, że tłok obciążony jest skupioną silą P przyłożoną np...

Najnowsze zdjęcia w galerii tanie-fordy:

187#silnik wielopaliwowy , #pgd kraków , #leaseplan aukcje , #mibo otomoto , #euro auto stefaniak , #toyota okecie , #carsed otomoto , #toyota okęcie , #volkswagen modele , #ogorzeliny ,