Pulpit kontrolno-sterowniczy

Na pulpicie kontrolno-sterowniczym są zainstalowane przyciski sterownicze, lampki sygnalizacyjne, dwa gniazda wtykowe, przycisk sygnału dźwiękowego, wyłącznik oświetlenia kabiny i przełącznik reflektorów oświetlających tor. Na pomoście znajduje się nastawnik jazdy typu ND—408-16, zestaw oporów rozruchowych jazdy, sygnał dźwiękowy, lampa oświetleniowa pomostu, reflektory oświetlające tor i skrzynka z dwoma akumulatorami po 12 v. Przestawianie suwnicy napędowej i suwnic nośnych z położenia transportowego w położenie robocze lub odwrotnie odbywa się za pomocą podnośnika hydraulicznego. Ko...

Ciśnienie w hydraulicznym układzie sterującym

Wskutek ustawienia dźwigni sterującej w pozycji R, układ sterujący włącza tylny hamulec taśmowy, przy czym sprzęgło wielotarczowe, przedni hamulec taśmowy i sprzęgło ryglujace pozostają wyłączone. W takiej sytuacji, bez względu na szybkość jazdy, przekładnia hydrokinetyczna zawsze uczestniczy w przekazywaniu napędu, a przekładnia planetarna pracuje z przełożeniem zwalniający, zmuszając wał zdawczy do obracania się w przeciwnym kierunku niż wiruje wał korbowy silnika. Kiedy dźwignia sterująca ustawiona jest w pozycji N lub P wszystkie sprzęgła i hamulce są wyłączone. Wskutek przerz...

Napełnianie cylindra

Współczynnik napełnienia cylindra silnika tłokowego (sprawnośc napełnienia — Iv) jest to stosunek ciężaru ładunku rzeczywiście zassanego do cylindra (Gc) do ciężaru ładunku o ciśnieniu i temperaturze otoczenia wypełniającego pojemność skokową cylindra (GO = ic/Gt. Współczynnik napełnienia silnika wolnossącego jest prawie zawsze mniejszy od jedności — z uwagi na opory przepływu w przewodach ssących, nagrzewania się świeżego ładunku od ścian przewodów i cylindra oraz wskutek pozostawania resztek spalin w cylindrze. W niektórych wolnossących silnikach wyczynowych współczynnik nape...

Zaktualizuj dane Rociletinib za pomocą wskaźnika RECIST Potwierdzona odpowiedź

Stożkowy mechanizm różnicowy o dwóch satelitach jest wyposażony w rozpieracz sprężynowy, który dociska koła koronowe poprzez ich czasze oporowe do stożkowych bieżni koła. Czasze oporowe Są podobnie jak koła koronowe osadzone na wielowypustach osi. Podczas prze- noszenia napędu przez mechanizm różnicowy satelity usiłując rozsunąć kola koronowe dodatkowo dociskają czasze oporowe do stożkowych bieżni kosza, dzięki czemu opory tarcia przeciwstawiające się poślizgowi czaszy oporowej względem kosza są proporcjonalne do momentu obrotowego, oddawanego przez przekładnie główną. Mechanizm ró...

Najnowsze zdjęcia w galerii tanie-fordy:

187#dealer bmw warszawa , #otomoto gliwice , #układ tłokowo korbowy , #ciśnienie akustyczne , #auto centrum poznań , #mm cars katowice , #mibo olsztyn , #salon toyoty warszawa , #vb leasing poleasingowe , #land rover warszawa ,