Wyrównoważenie silnika

Ze względu na nieuniknioną nierównomierność momentu obrotowego, tłokowy silnik suwowy nie może być całkowicie wyrównoważony. W praktyce wyrównoważenie silnika polega więc jedynie na ograniczeniu nierównomierności momentu obrotowego do zakresu dopuszczalnego. Wyrównoważenie silnika osiąga się przez: — dobranie liczby i układu cylindrów oraz rozmieszczenie wykorbień walu korbowego w sposób zapewniający wzajemne znoszenie się sił bezwładności, — zastosowanie przeciwciężarów równoważ...

Najlepszym sposobem zabezpieczenia od zasypania sniegiem przekroju poprzecznego drogi w nasypie jest wykonanie skarp nasypu w formie oplywowej

Najlepszym sposobem zabezpieczenia od zasypania śniegiem przekroju poprzecznego drogi w nasypie jest wykonanie skarp nasypu w formie opływowej. Jednak zalety kształtu opływowego nasypów są widoczne tylko dopóty, dopóki na skarpach nasypu nie ma śniegu lub dopóki śnieg leży równą warstwą i nie jest z nawierzchni usuwany. Przy oczyszczaniu nawierzchni ze śniegu na nasypach o pochyleniach skarp 1 : 1,5 śnieg łatwo można zrzucić z nasypu. Przy nasypach o kształcie opływowym zrzucanie śniegu jest utru...

Zespół zmechanizowanych suwnic bramowych typu SBT-5A lub SBT-5B

Zespół zmechanizowanych suwnic bramowych typu SBT-5A lub SBT-5B umożliwia mechanizację najbardziej pracochłonnych czynności związanych z wymianą toru. Zespół taki składa się z suwnicy napędowej, czterech suwnic nośnych i podnośnika hydraulicznego. W położeniu transportowym suwnice są połączone krótkimi łącznikami i przygotowane do jazdy po normalnotorowych liniach z prędkością najwyżej 25 km/h na prostej. Na miejsce robót zespół jest holowany przez lokomotywę lub wózek motorowy. W położe...

Praktyka eksploatacji dróg samochodowych pokazala, ze normalne rowy o stosowanych powszechnie wymiarach zwykle sa wypelnione woda

Praktyka eksploatacji dróg samochodowych pokazała, że normalne rowy o stosowanych powszechnie wymiarach zwykle są wypełnione wodą w 1-7. Eksploatacja dróg z rowami opływowymi jest o tyle jeszcze ułatwiona, że rowy takie nie zamulają się, szybko zarastają trawą i nie wymagają okresowych pogłębień, wykonywanych przy normalnych rowach zwykle co 3 - 4 lata. Rowy trapezowe głębokie, stosowane do niedawna powszechnie, mają poważne wady. Rowy takie nie osuszają podłoża gruntowego (z wyjątkiem tylko o...

Najnowsze zdjęcia w galerii tanie-fordy:

157#dealer bmw warszawa , #otomoto gliwice , #układ tłokowo korbowy , #ciśnienie akustyczne , #auto centrum poznań , #mm cars katowice , #mibo olsztyn , #salon toyoty warszawa , #vb leasing poleasingowe , #land rover warszawa ,