Pulpit kontrolno-sterowniczy

Na pulpicie kontrolno-sterowniczym są zainstalowane przyciski sterownicze, lampki sygnalizacyjne, dwa gniazda wtykowe, przycisk sygnału dźwiękowego, wyłącznik oświetlenia kabiny i przełącznik reflektorów oświetlających tor. Na pomoście znajduje się nastawnik jazdy typu ND—408-16, zestaw oporów rozruchowych jazdy, sygnał dźwiękowy, lampa oświetleniowa pomostu, reflektory oświetlające tor i skrzynka z dwoma akumulatorami po 12 v. Przestawianie suwnicy napędowej i suwnic nośnych z położenia transportowego w położenie robocze lub odwrotnie odbywa się za pomocą podnośnika hydraulicznego. Konstrukcja n...

Elektromagnetyczne urządzenie unieruchamiające

Po ustawieniu dźwigni sterującej w pozycji L zawór nastawny odcina dopływ oleju do zaworu przełączającego (umożliwiając jednocześnie wyciekanie oleju z rozpieracza sprzęgła wielotarczowego) oraz dodatkowo przepuszcza olej pod ciśnieniem do siłownika środkowego hamulca taśmowego. Natomiast w razie ustawienia dźwigni podwyższonym ciśnieniem wyłącznie do siłownika przedniego hamulca taśmowego, powodujac zarazem dociążenie zaworu redukcyjnego. Kiedy dźwignia ustawiona jest w pozycji P, układ napędowy blokuje zapadka zębata unieruchamiająca wał zdawczy. Zawór blokujący hamulca postojowego uniemożli...

Detonacyjna charakterystyka silnika

Detonacyjna charakterystyka silnika, będąca miernikiem jego skłonności do pracy ze spalaniem detonacyjnym, jest to zależność minimalnej liczby oktanowej paliwa, zapewniajacej przy najkorzystniejszym wyprzedzeniu zapłonu pracę silnika na granicy spalania detonacyjnego, od prędkości biegu silnika. Zwykle na charakterystykę taką nanosi sie linie stałych procentowych spadków mocy oraz stałego procentowego zwiększenia jednostkowego zużycia paliwa, a ponadto charakterystykę regulatora wyprzedzenia zapłonu. Na podstawie charakterystyki detonacyjnej można ocenić, w jakim stopniu regulator wyprzedzenia ...

Antagoniści kwasu foliowego podczas ciąży i ryzyko wad wrodzonych ad 5

Charakterystycznymi wielkościami zarysu cylindra są: maksymalny kąt przyporu (p max), stopień sprężania teoretyczny i praktyczny (et i er), powierzchnia skokowa (Fs). Kątem przyporu pomiędzy zarysem uszczelnienia promieniowego i gładzią cylindra jest kąt pomiędzy normalną do bieżni cylindra w punkcie styczności uszczelnienia i osią symetrii tłoka. Wartość kąta max nie przekracza 300 ze względu na warunki pracy uszczelnienia, Stopień sprężania, teoretyczny, jest to stosunek największej powierzchni przekroju pomiędzy zarysem tłoka i cylindra (pomiędzy dwoma wierzchołkami tłoka) do powierzchni najmn...

Najnowsze zdjęcia w galerii tanie-fordy:

187#dealer bmw warszawa , #otomoto gliwice , #układ tłokowo korbowy , #ciśnienie akustyczne , #auto centrum poznań , #mm cars katowice , #mibo olsztyn , #salon toyoty warszawa , #vb leasing poleasingowe , #land rover warszawa ,