Odporność pierścieni tłokowych na zużycie

Odporność pierścieni tłokowych na zużycie zależy w znacznym stopniu od struktury oraz twardości materiału pierścieni i ścianki cylindra. Twardość pierścieni wynosi zwykle 180. . .220 HB. Chromowanie zewnętrznej powierzehni pierścienia zwiększa jego twardość, zwłaszcza w razie znacznych obciążeń cieplnych, lecz jednocześnie utrudnia dotarcie się pierścienia do gładzi cylindra i zwiększa jego zużycie, Pierścienie chromowane dogładza się wstępnie, tak aby po włożeniu do cylindra właściwie przylegały już do gładzi.

Wyrównoważenie silnika

Ze względu na nieuniknioną nierównomierność momentu obrotowego, tłokowy silnik suwowy nie może być całkowicie wyrównoważony. W praktyce wyrównoważenie silnika polega więc jedynie na ograniczeniu nierównomierności momentu obrotowego do zakresu dopuszczalnego. Wyrównoważenie silnika osiąga się przez: — dobranie liczby i układu cylindrów oraz rozmieszczenie wykorbień walu korbowego w sposób zapewniający wzajemne znoszenie się sił bezwładności, — zastosowanie przeciwciężarów równoważących siły bezwładności. Wymagane w...

Przy ruchu powrotnym zbierak wraca na miejsce nagromadzenia materialu

Przy ruchu powrotnym zbierak wraca na miejsce nagromadzenia materiału. Kształt najczęściej i rozpoczyna następny cykl pracy używanego zbieraka w celu zebrania materiału z większej powierzchni, krążek zwrotny, a nawet i wciągarka, muszą zmieniać położenie. Przy budowie dróg mogą być stosowane zgarniarki jednolinowe ze zbierakami w kształcie gracy. Wyjątkowo na dużych placach materiałowych mogą być stosowane zgarniarki dwulinowe. Do zalet zgarniarek jednolinowych w stosunku do dwulinowych można zaliczyć 1) znacznie mniejsze koszty in...

Stopień sedymentacji erytrocytów w zastoinowej niewydolności serca

Przebieg spalania. Paliwo wtryskiwane do komory spalania wysokoprężnego silnika o zapłonie samoczynnym ulega (z wyjątkiem niektórych silników wielopaliwowych) rozpyleniu na bardzo drobne kropelki, częściowo paruje i miesza sie ze sprężonym powietrzem, którego temperatura wynosi 600. .700 oc i znacznie przekracza temperaturę zapłonu paliwa. Tworzą się w ten sposób liczne ośrodki zapłonu, od których zapala sie mieszanka powstała z odparowujacego w dalszym Ciągu paliwa. W komorze spalania silnika wysokoprężnego brak jednolitego frontu pło...

Najnowsze zdjęcia w galerii tanie-fordy:

187#dealer bmw warszawa , #otomoto gliwice , #układ tłokowo korbowy , #ciśnienie akustyczne , #auto centrum poznań , #mm cars katowice , #mibo olsztyn , #salon toyoty warszawa , #vb leasing poleasingowe , #land rover warszawa ,