Zespół zmechanizowanych suwnic bramowych typu SBT-5A lub SBT-5B

Zespół zmechanizowanych suwnic bramowych typu SBT-5A lub SBT-5B umożliwia mechanizację najbardziej pracochłonnych czynności związanych z wymianą toru. Zespół taki składa się z suwnicy napędowej, czterech suwnic nośnych i podnośnika hydraulicznego. W położeniu transportowym suwnice są połączone krótkimi łącznikami i przygotowane do jazdy po normalnotorowych liniach z prędkością najwyżej 25 km/h na prostej. Na miejsce robót zespół jest holowany przez lokomotywę lub wózek motorowy. W położeniu roboczym suwnice są ze sobą sztywno poł...

Kinematyka układu korbowego

Układ korbowy składa się ze złożenia tłokowego (tłok, pierścienie tłokowe i sworzeń tłokowy), korbowodu i wału korbowego. Zadaniem układu korbowego jest zamiana ruchu posuwisto-zwrotnego tłoka na ruch obrotowy wału korbowego. Układ korbowy samochodowego silnika spalinowego może być wykonany jako: symetryczny (prosty) — oś cylindra przecina oś wału korbowego; układ najczęściej stosowany, — asymetryczny — oś cylindra nie przecina osi wału korbowego; przesuniecie osi cylindra (zazwyczaj w kierunku zgodnym z kierunkiem obrotu wału korbo...

Przy ruchu powrotnym zbierak wraca na miejsce nagromadzenia materialu

Przy ruchu powrotnym zbierak wraca na miejsce nagromadzenia materiału. Kształt najczęściej i rozpoczyna następny cykl pracy używanego zbieraka w celu zebrania materiału z większej powierzchni, krążek zwrotny, a nawet i wciągarka, muszą zmieniać położenie. Przy budowie dróg mogą być stosowane zgarniarki jednolinowe ze zbierakami w kształcie gracy. Wyjątkowo na dużych placach materiałowych mogą być stosowane zgarniarki dwulinowe. Do zalet zgarniarek jednolinowych w stosunku do dwulinowych można zaliczyć 1) znacznie mniejsze koszty inwestycyj...

W elementach strunobetonowych przeniesienie sily sprezajacej z naprezonych ciegien na beton odbywa sie przede wszystkim dzieki zjawisku przyczepnosci betonu do stali

Poza tłumikiem powinny się rozprzestrzeniać już tylko szczątkowe fale głosowe 0 małym natężeniu. Opory przepływu gazów przez tłumik powinny być jak najmniejsze. Ze wzrostem oporów przepływu stawianych przez tłumik zwiększa się pozostałość spalin w cylindrach i tym samym maleje moc użyteczna silnika. Tłumik powinien stawiać więc jak największy opór akustyczny przy jak najmniejszym oporze przepływu. Działanie tłumików opierano dawniej na tym, że strumień gazu przechodził rozmaitymi otworami, trafiał na przegrody i wielokrotnie zmienia...

Najnowsze zdjęcia w galerii tanie-fordy:

187#otomoto gliwice , #układ tłokowo korbowy , #ciśnienie akustyczne , #auto centrum poznań , #mm cars katowice , #mibo olsztyn , #salon toyoty warszawa , #vb leasing poleasingowe , #land rover warszawa , #salon samochodów używanych poznań ,