Układy chłodzenia silników wielopaliwowych

Sprężanego powietrza, układy chłodzenia silników wielopaliwowych z reguły wyposaża się w termostaty zapobiegające nawet nieznacznemu przechłodzeniu silnika; dotyczy to zwłaszcza silników chłodzonych powietrzem. Ponadto w silnikach z wtryskiem bezpośrednim odpowiednie przygotowanie mieszanki uzyskuje się przez stosowny dobór kierunku i sposobu wtryskiwania paliwa, przy czym z reguły wymusza się określone zawirowanie powietrza przez odpowiednie ukształtowanie kanału ssącego lub denka tłoka. Jedna ze strug paliwa kierowana jest ni...

Komory spalania silników wysokoprężnych

Komora spalania silnika wysokoprężnego o zapłonie samoczynnym jest to przestrzeń w cylindrze, w której tworzy się i spala mieszanka powstająca przez wtryskiwanie paliwa do sprężanego powietrza, Ukształtowanie komory spalania decyduje o charakterze zachodzących w niej procesów fizyko-chemicznych, a tym samym i o przebiegu spalania. W silnikach wysokoprężnych ogólnie rozróżnia się zwarte i dzielone komory spalania. Zwarta komora spalania (niedzielona, pojedyncza). Komory takie stosowane sa w silnikach o wtrysku bezpośrednim. Paliwo ...

PRZYKLADY PROJEKTOWANIA PRZEKROJÓW POPRZECZNYCH

PRZYKŁADY PROJEKTOWANIA PRZEKROJÓW POPRZECZNYCH. W normalnych warunkach terenowych, przy projektowaniu przekrojów poprzecznych dróg magistralnych, przeznaczonych do szybkiego ruchu dalekobieżnego, należy polepszyć warunki bezpieczeństwa ruchu, tzn. usunąć z przekroju poprzecznego wszelkiego rodzaju urządzenia, przeszkadzające ruchowi, np. słupy telekomunikacyjne, składy materiałów drogowych, drzewa itp. Tylko znaki drogowe mogą pozostać w koronie drogi, przy czym staramy się ustawiać je na samej krawędzi drogi, a w miarę możn...

Genetyczne przyczyny wad nerek w zespole DiGeorge ad 9

Współczynnik napełnienia cylindra silnika tłokowego (sprawnośc napełnienia — Iv) jest to stosunek ciężaru ładunku rzeczywiście zassanego do cylindra (Gc) do ciężaru ładunku o ciśnieniu i temperaturze otoczenia wypełniającego pojemność skokową cylindra (GO = ic/Gt. Współczynnik napełnienia silnika wolnossącego jest prawie zawsze mniejszy od jedności — z uwagi na opory przepływu w przewodach ssących, nagrzewania się świeżego ładunku od ścian przewodów i cylindra oraz wskutek pozostawania resztek spalin w cylindrze. W...

Najnowsze zdjęcia w galerii tanie-fordy:

187#układ tłokowo korbowy , #ciśnienie akustyczne , #auto centrum poznań , #mm cars katowice , #mibo olsztyn , #salon toyoty warszawa , #vb leasing poleasingowe , #land rover warszawa , #salon samochodów używanych poznań , #silnik wielopaliwowy ,