Fale głosowe o małym natężeniu

Poza tłumikiem powinny się rozprzestrzeniać już tylko szczątkowe fale głosowe 0 małym natężeniu. Opory przepływu gazów przez tłumik powinny być jak najmniejsze. Ze wzrostem oporów przepływu stawianych przez tłumik zwiększa się pozostałość spalin w cylindrach i tym samym maleje moc użyteczna silnika. Tłumik powinien stawiać więc jak największy opór akustyczny przy jak najmniejszym oporze przepływu. Działanie tłumików opierano dawniej na tym, że strumień gazu przechodził rozmaitymi otworami, trafiał na przegrody i wielokrotnie zmieniał kierunek. W ten sposób ograniczano wp...

Zespól HYDRA-MATIC Two Coupling

Zespół HYDRA-MATIC Two Coupling (HYDRA-MATIC 1956) jest udoskonaloną odmiana zespołu HYDRA-MATIC Single Coupling, przy czym istotne ulepszenia polegają na wybitnym uproszczeniu hydraulicznego układu sterującego oraz poważnym zmniejszeniu ciężaru własnego zespołu. Spotykane w praktyce rozmaite wersje zespołów Systemu HYDRA-MATIC Two Coupling różnią się drugorzędnymi szczegółami wykonania i odpowiednio do marki samochodu noszą odmienne nazwy handlowe, jak: Controlled Coupling (CADILLAC), Jetaway (OLDSMOBILE) oraz Strato-Flight (PONTIAC). zespól HYDRA-MATIC Two Coupling różni się głównie od z...

Typowy tłumik motocyklowy

Typowy tłumik motocyklowy ma stożkowy dyfuzor, w którym spaliny ulegają wstępnemu rozprężeniu i ochłodzeniu. W cylindrycznym korpusie tłumika mieści się właściwy wielostopniowy filtr akustyczny, składający się z zespołu rezonatorów odpowiednio dobranych do właściwości silnika i konstrukcji układu wydechowego. Osłona wylotu tłumika ma kształt wrzecionowy. Tłumienie hałaśliwości wydechu silnika motocyklowego jest zwykle opracowane przez wytwórnie kosztem uciążliwych studiów i długotrwałych badań. Zadowalającą skuteczność wygaszania dźwięków osiąga się przy tym dzięki wielu d...

RECZNE PRACE ZALADUNKOWE I WYLADUNKOWE MATERIALÓW

Ze względu na nieuniknioną nierównomierność momentu obrotowego, tłokowy silnik suwowy nie może być całkowicie wyrównoważony. W praktyce wyrównoważenie silnika polega więc jedynie na ograniczeniu nierównomierności momentu obrotowego do zakresu dopuszczalnego. Wyrównoważenie silnika osiąga się przez: — dobranie liczby i układu cylindrów oraz rozmieszczenie wykorbień walu korbowego w sposób zapewniający wzajemne znoszenie się sił bezwładności, — zastosowanie przeciwciężarów równoważących siły bezwładności. Wymagane wyrównoważenie silnika uzyskuje się na drodze konstrukcyjn...

Najnowsze zdjęcia w galerii tanie-fordy:

187#ciśnienie akustyczne , #auto centrum poznań , #mm cars katowice , #mibo olsztyn , #salon toyoty warszawa , #vb leasing poleasingowe , #land rover warszawa , #salon samochodów używanych poznań , #silnik wielopaliwowy , #pgd kraków ,